Hoe eeuwig is september eigenlijk?
Arjan de Groot
2016-09-05 13:40:58 UTC
[...]RRRRRRRRRRRRRRRRRRRREET van de PROFEET!
Leuk om te ontdekken dat jij ook nog leeft, dFD! Hoe is het
tegenwoordig in Alkmaar? Al een beetje gewend aan het gemis van de V&D
aan De Laat? Ik niet. Vroeger deden wij daar aan wekkertje zetten in
de schoolpauze, jeweetwel; wekkertje opwinden, het alarm op 2
minuutjes zetten en dan van een afstandje gaan staan kijken. Dat was
lachen man! Maar goed, dat is jeugdsentiment en daar kom je niet
verder mee, dus voorwaarts dan maar weer met al dat geleef op niks af.

Arjan
Izak van Langevelde
2016-09-05 13:57:43 UTC
Post by Arjan de Groot
[...]RRRRRRRRRRRRRRRRRRRREET van de PROFEET!
Leuk om te ontdekken dat jij ook nog leeft, dFD!
Mjae, dat zat ik ook net te bedenken, ik klaer helemaal op...
--
Grinnikend door het leven...