W!m
Jep
2014-12-30 11:09:06 UTC
Ja, daar ben ik ook nog eens geweest. In den beginnen heb ik door de
intimiteit van het clubje meer prijsgegeven dan verstandig was. Toch was
het een leuk clubje.
PS (ben jij de Jan van de motor en de zeillessen?)
Nog steeds, het doet me plezier iets van je te lezen en dat ik al merk
dat het goed met je gaat.

Heb er veel goeds van overgehouden.
Net als toen is de vraag hoeveel priv� weg geven nog steeds ook de sport.

Ik ben arro genoeg te denken dat na weggaan van christinA en later ik
en jij, de groep dat niet overleefd heeft.
Met zn 3en waren we behoorlijk de baas al merkten we dat zelf niet eens,
jij misschien nog het meest voorop- je was 1 van de eersten.
Maar dat was toen de wereld nog zoveel jonger was en trollen nog
bestonden.

Al heb ik het niet meer gevolgd, denk ik dat het vrij snel ophield.
Dus ook geen idee of jij nog lang bent gebleven.
Maar misschien kwam het overlijden van nse wel door teveel contact
in 't eggie, teveel en te plotseling.
Dat nieuwsgroepen eigenlijk allemaal vriendenclubjes zijn bedacht ik
pas kortgeleden. Als ik dat toen al wist was ik er wel zorgvuldiger mee
omgegaan.

Nse is een groot succes geweest. En ja, 'to everything there is a season'.
--
groet! Jan

't Zal iets met geheugenplaatsen zijn. (c)hvl
W!m
2015-01-04 14:52:37 UTC
Post by Jep
[...]
Net als toen is de vraag hoeveel privé weg geven nog steeds ook de sport.
[...]
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik weg ben gegaan uit nse. Maar je
hebt wel gelijk dat een aantal mensen de groep overeind hielden al heb
ik dat destijds nooit zo expliciet ervaren. ChristinA ben ik nog eens
tegen het lijf gelopen in newsgroups of internet algemeen o.i.d.

ik heb na nse nog een tijdje over usenet gezworven maar kon nergens mijn
draai vinden. het langst was ik in nl.wetenschap. De ego's zorgden daar
echter voor veel problemen en agressie.

Ik lat nog steeds met Marjan en ze was blij verrast dat ik je weer tegen
kwam. Je hebt in ieder geval een dikke smak tegoed...
--
This post has been officially proofread by the NSA to avoid displeasing
content in order to guarantee your complete satisfaction!