Facebook
BugHunter
2018-06-21 16:25:04 UTC
Ik ben geen fan van Facebook, maar nu heb ik een
dwingende reden om iets op iemands tijdlijn te
reageren. Ik ben echter een nitwit wat Facebook
betreft, dus ik weet niet hoe dat moet. Moet je
vriend zijn, of wat ook? Ik heb zelf wel een
facebook-account. Ooit genomen omdat een vriendin
erop zat.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
s|b
2018-06-21 17:55:16 UTC
Post by BugHunter
[...]
Als die persoon op wiens tijdlijn je wil reageren heeft ingesteld dat
enkel 'vrienden' kunnen reageren, dan zal je inderdaad eerst een
vriendschapverzoek moeten doen vooraleer je kan reageren. Dat kan door
met je muisaanwijzer te 'hooveren' over de naam en dan klikken op
'Vriend toevoegen'.

Als het om een groep gaat, hetzelfde, maar dan klik je op 'Lid worden'.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
BugHunter
[...]