Och gossie, is Sean Connery nou ook al de pijp uit?
Het varken van Breslau
2021-11-06 11:59:17 UTC
Ja ha...
Dr. No heeft gedaan wat hij kon.
Kwam als een verrassing; had het vorig jaar helemaal gemist...
"In the beginning there was nothing, which exploded. (Terry Pratchett)"
Number51
2021-11-06 13:10:27 UTC
Oh, ik zie nu ook pas dat het 2020 was.
Het varken van Breslau
2021-11-06 15:30:11 UTC
Post by Number51
Post by Het varken van Breslau
Ja ha...
Dr. No heeft gedaan wat hij kon.
Kwam als een verrassing; had het vorig jaar helemaal gemist...
Oh, ik zie nu ook pas dat het 2020 was.
De echt drie goede James Bonds: Connery, Craig en Timothy Dalton. IMHO,
altijd imho natuurlijk.
--
"Denn die einen sind im Dunkeln,
Und die andern sind im Licht.
(Naar Bertold Brecht)"
Number51
2021-11-06 16:19:57 UTC
Post by Number51
[...]
Ik zag graag Sean Connery, Pierce Brosnan. Af en toe kijk ik nog wel
eens een oude Bondfilm en vind ze best slecht gemaakt.
Het varken van Breslau
2021-11-06 16:50:04 UTC
Post by Number51
[...]
Och... alleen de hightech snufjes, die zijn nu, vijftig jaar later, om
je te bescheuren. Hoewel het navigatiesysteem van zijn auto in
Goldfinger wel de spijker op de kop raakt.