Corona
Jan van den Broek
2020-03-27 13:03:28 UTC
Het lijkt er op dat ook Microsoft door de Corona getroffen is, ik werk
nu al twee weken thuis, maar ik ben nog geen enkele keer gebeld door
een vriendelijke Microsoft Windows Support-meneer over de problemen
met mijn computer.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Rink
2020-03-27 16:46:35 UTC
Post by Jan van den Broek
[...]
Zo'n Engelstalige meneer, die Engels niet als eerste taal heeft geleerd?
Wellicht een zuid-Aziatisch accent?

Misschien mag hij niet naar kantoor en heeft thuis geen telefoon van de
baas?

Rink
J. J. Lodder
2020-03-28 09:46:43 UTC
Post by Jan van den Broek
[...]
En dat terwijl je nu alle tijd hebt
om hem een kwartier aan de praat te houden,
voor je vertelt dat je Linux draait.

FYA, een kennis van me deed precies dat.
Na neerleggen belde de man nog een keer, om te zeggen:
"I am very angry with you!" "You have wasted my time!"

Jan
Jan van den Broek
2020-03-28 10:32:53 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Jan van den Broek
[...]
Ik ben laatst twintig minuten bezig geweest om Teamviewer m.b.v.
links[1] te downloaden.
Ik heb ook nog een 3.1-installatie met netwerk-problemen.

Vraag op willekeurige momenten hoe je iets spelt, herhaal het verkeerd.
Ga op eens in het Duits verder. Sommigen komen qua Engels ook weinig
verder dan ze in hun script hebben staan.
Post by J. J. Lodder
FYA, een kennis van me deed precies dat.
"I am very angry with you!" "You have wasted my time!"
Ik heb iemand aan de lijn gehad die kennelijk niet zelf mocht ophangen,
en steeds kwader werd. Hij dreigde mijn internet toegang af te sluiten,
en verzocht mij sexuele handelingen met mij zlef te verrichten.
Ik heb hem geduldig uitgelegd dat het zijn tijd was die hij verkwistte.
Na drie kwartier gaf hij op.

[1] http://www.jikos.cz/~mikulas/links/
--
Jan v/d Broek